Lagi Pawer! Angkat Berat Guna Buah Zakar!

No comments
Zhao Zhenhua angkat berat guna buah zakar
Tiga perkataan dari Abang Pawer untuk manusia ini, kepala otak dia.

Ada video di bawah sekali (Jangan risau)

Di China sebelum sempat dihebohkan dengan seorang lelaki yang mendakwa mempunyai leher terkuat dan nekad gantung diri. Kini, di china kembali heboh dengan kemampuan seorang lelaki yang mampu mengangkat batu bata seberat 80 kg dengan buah zakar miliknya.

Zhao Zhenhua mengangkat longgokan batu bata seberat 80 kg dalam sebuah persembahan . Tidak hanya itu, ia pun mengayunkannya selama 10 minit dengan jumlah 320 kali. Aksi Zhao dilakukan di sebuah pusat latihan Fu di bandar Zhengzhou, China Tengah, Provinsi Henan.

Persembahan ini tentu saja membuat banyak penonton terpegun. Seorang penonton bernama Shaiming Liao bahkan tidak percaya dengan apa yang baru saja ia saksikan.

"Aku mengira lebih dari 300 ayunan pinggulnya dan seolah-olah ia tidak mengalami masalah sama sekali,"kata lelaki berusia 37 tahun tersebut.

Rupanya, lelaki berusia 48 tahun ini telah berlatih Fu Xi Sui Jing. Hingga ia pun dengan berjaya melakukan aksi tersebut. Berlatih Fu memang diketahui dapat meningkatkan kesihatan, kekuatan dan kualiti hidup.

Walaupun banyak yang kagum dengan aksi Zhao, ada juga yang mengatakan bahawa ia melakukan penipuan. Mereka mengatakan ia melakukan penipuan dengan melingkarkan tali di pinggangnya.

Zhao Zhenhua angkat berat guna buah zakar
Zhao Zhenhua angkat berat guna buah zakar

No comments :

Post a Comment